maandag 12 mei 2014

Tof!

Als je ver weg van Nederland ergens in een bos van Hongarije woont,
ben je blij dat je een computer en internet hebt.
Zo is het mogelijk voor mij om de lay-out te verzorgen en creatieve
pagina's te maken voor een driemaandelijks Nederlands blad.
Vandaag heb ik de laatste puntjes op de i gezet.
Als deze goed zijn gekeurd, kan het ontwerp naar de drukker.
Begin juni krijgen de lezers weer een nieuwe Tof!
op de deurmat of in de brievenbus. 
Tof! is een tijdschrift voor mensen met een verstandelijke beperking.

5 opmerkingen:

  1. Wist niet dat jij dat maakte dat tijdschrift...leuk hoor...en kijk je dochter nou zo lief spelen.....fijne week liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te weten dat jij gewoon een tijdschrift maakt. Niet alleen Tof, maar ook heel erg Stoer.
    Leuke foto van Roxy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke foto ! Heb met Nieks verjaardag ook reuzenbellen gemaakt. Toppunt van het feest ! En eindelijk kan ik weer eens een reactie plaatsen... nieuwe computer die het reageren hoop ik wat eenvoudiger maakt. Hoera !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Ria
    Yes, it's me;)

    @Sandra
    Oeps, heb ik daar in al die jaren nooit over geschreven?
    Het is zo leuk om het te mogen doen!

    @Heppie
    Hoera, daar ben je weer!
    Ik heb je gemist.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lang leve het internet, waardoor je in het buitenland 'in' Nederland kunt werken! Prachtige foto!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik hou van reacties!!!
Bedankt :-) x